Förslag på ny kategori - Butik länkbibliotek

Jag har sett att det finns andra forum, där det finns en speciell avdelning där medlemmarna kan tipsa om fysiska och webbutiker som man kan beställa saker ifrån, ett sorts länkbibliotek. Vidare kan man rösta på butikerna för att de skall få en recension, nån sorts status, om de är bra att ha å göra med, lovar de de säger, snabba leveranser osv. gärna med stjärnor. ett totalbetyg alltså.

Sen gärna en kort beskrivning av utbud och annat smart.
Och naturligtvis länk till firman

Denna kategori kanske skall avgränsas till endast sådana länktips
Den kan uppdelas
  • Webbutik / Ej Webbutik
  • Inrikes / EU / Övriga

Det finns ju idag länkar å tips i andra trådar men det är så gjyttrigt, så jag röstar på en ny speciell avdelning till det, vad tror ni??
 
ah, hade missat dem sorry, är ny på sidan å har mest surfat på forumet - där jag inte hittade att de låg utanför forumdelen. Ja likt dem fast lite mer kategoriserat å lite info om sidorna, tex: Säljer kläder, snabba leveranser, ligger betyg 5:a. en blandning av de bifogade länkarna, de är bra på varsitt sätt men kunde göras bättre om man kombinerade de båda så man får lite kött på benen å inte bara ett namn utan att korssurfa.

Men det mesta var nog att jag bara hade sökt i forumet, därav hittade jag inget ;)

vänligen Ola
 

Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.