Proteindrink

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: fel-fel-rätt

Öhrn; sa:
Dock bor jag i studentkorridor och får slåss för att ha en hylla i kylskåpet, i frysen har jag krigat till mig två.

DET problemet känner också jag till. Jag har dock prioriterat om och helt enkelt har minimalt med "onödigt", varför även jag gör iordning en mängd lådor i förväg. Dock blir det lite dyrare iochmed att man inte kan storhandla direkt.
 
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: fel-fel-rätt

Öhrn; sa:
Köper ditt upplägg utan problem. Dock bor jag i studentkorridor och får slåss för att ha en hylla i kylskåpet, i frysen har jag krigat till mig två. Med andra ord finns det inte speciellt mycket utrymme för att ordna allt på ett preussiskt vis. Den dagen jag har en egen lya med bättre förutsättningar skall jag ha ditt sätt att lösa matbiten på i åtanke.

haha... jag lovar att mitt matsystem inte fungerar i en korridor..hehe kanske om du köper massor med frysboxar med 12volts-kontakt!!
 
Snabbare protein än Micro Whey

Jag köpte precis en burk Pro Star 2.5 kg från http://www.svensktkosttillskott.se , det proteinet är betydligt snabbare än Micro Whey, proteinet består av protein hydrolysat, normalt tokdyrt, men dom hade ett riktigt bra pris på den. Hydrolyserat protein är protein som är spjälkar till fria aminosyror och peptider (protein är ju uppbyggd av sådanna i långa kedjor) på så sätt tas proteinet upp mycket snabbare än koncentrat/isolat.
 
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
PerHenrik Tips på proteindrink Träning och hälsa 4

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.