A-one anorak?????

Erfarenhet av A-one jackor

Jag har haft 2, den 1á överlevde 24 timmar sedan åt min hund upp den!

Sedan köpte jag jacka, byxa och kapell, samt gömde dessa för hunden : )

Jag har paddlat en hel del i olika väde med A-ones saker. Helt kanon! Kapellet är ett plus om du också investerar i då blir jackan en del av kajake! Byxorna är inte ett måste, men de är mycket bra.

Jag har varit ute i ganska hårt väder, med översköljande sjö utan att bli blöt. Var ute i slutet av oktober på en 3 dagars tur i Högakusten och bodde nästan i plaggen, fungerade kanon.

Systemet har många trevliga/bra detaljer, tex de flyttbara fickorna som är vattentäta. Kanon att förvara lmtåliga saker is.
 
A-One

Om Du får nå´t över av julepengen tycker jag Du skall satsa på plaggen från A_One. Jag instämmer med med hundägaren. Bättre plagg får Du knappast till rimlig kostnad. Som sagt intergrera gärna med kapellet.

Ett litet tips: Dom lösa fickorna på byxor o jacka e toppen. Beställ extra och sätt extra kardborrband på kapellet. Ibland funderar jag på ett fäste på ryggen.

Varför är det så svårt att hitta rijtiga prylar till just paddlare. Tunna smidiga vindtäta och vattenavvisande?

Ha de.

Lennart B
 
Liknande trådar

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.