Firefox fungerar inte

Jag kan inte logga in när jag kör Firefox. Har läst den förra tråden men inte fått det att fungera i alla fall. Kan någon som hade samma problem skriva liite mer detaljerat hur ni fick det att fungera. Det står att jag är inloggad men jag får inte skriva i forum.

I Firefox visas inte sidan likadant som i IE. När jag går till Forum får jag i IE en brun menyrad med svart text högre upp på sidan med alternativen Kontrollpanel, FAQ, Medlemslista, Sök, Nya inlägg, Markera forum som lästa och logga ut. I FF får jag FAQ, Medlemslista, Sök, Dagens inlägg och Markera forum som lästa.

Jag kör FF 2.0.0.4 och IE 6.

Mvh
Peter P.
 
OK, i firefox, välj VERKTYG i menynsen
sen INSTÄLLNINGAR
sen SEKRETESS
klicka på VISA KAKOR
i sökfältet skriv utsidan (med små bokstäver)
markera allihopa
tryck TA BORT

klart
 
Jag fick det att funka. (FF 2.0.0.4) Gick in underVerktyg -> Inställningar -> Sekretess -> Visa kakor. Bläddrade sen neråt i rullningslistan, markerade Utsidan och valde Ta bort.
 
Senast ändrad:
Puh!

Jag som fick ångest över valet mellan IE och lämna utsidan. Nu fungerar det. Tackar

Mvh
Peter P.
 

talthoff

Forumvärd
Jag kan ha fel ..men jag tror problemet är att vi bytt cookiepath ....omedvetet.

Men ett php script som rensar .utsidan.se och www.utsidan.se cookies är väl enkelt fixat.

-Thomas
 

Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.