Svenska Grottbrevet läggs ner!

Som framgår av ämnesraden så har jag en tråkig nyhet att förtälja. Svenska Grottbrevet går i graven.
Anledningen är först och främst att det inte har varit någon aktivitet på listan på nästan ett år (förra skickades ut 13 mars), så jag känner att det är dags att avveckla. Dock så kommer jag att lägga upp de grottbrev som skickades ut under den tid som varit på min sida http://zap.to/elfscave, så att man kan gå in och läsa.

Jag har precis också drabbats av en datorkrasch, så jag har tappat hela min adressbok med alla e-mailadresser till prenumeranterna som kommit till efter att senaste Grottbrevet skickades ut. Om jag inte minns fel så är det 12 st. Så om ni som läser detta vet om någon som har anmält sig som prenumerant det senaste året, ber jag er att meddela denna att Grottbrevet har lagts ned.

Kanske någon gång i framtiden kommer jag ta upp Grottbrevet igen, men som det ser ut nu så ser det mörkt ut.

Ha det bra, och tack för tiden som har varit.
Grotta lungt, och vi syns under jord!
 
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
Carslöv Svenska Grottbrevet Speleologi 0

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.