Flytringar??

Hejsan fiskevänner...

Jag har en fråga ang. Flytringar...
Jag ska köpa en flytring och jag har funderat på Guidline Drifter, men jag vet inget om den...
Är den sortens flytring bättre/sämre än en "vanlig" Typ. Pool 12 eller dylikt?? Tacksam om någon vet något om vilket är bäst av sorterna..

Henry..
 
Jag skulle tro att Driftern är en mycket bra flytring men det är bara vad jag tror. fördelarna gentemot en "vanlig" u- eller v-båt är ju att man sitter högre vilket jag ser som den största fördelen. formen borde ju också göra att den är stabilare än en vanlig flytring.
en liten fundering jag har är hur den är att sitta i, har aldrig provsuttit någon sådan där "stol" men lite tveksam mot den är jag.
har även läst att den ska vara "lätt att bära, lätt att transportera" vet inte vad dom menar med det men ett är då säkert, nästa ring jag köper ska ha någon form av bärsystem så man kan bära den bra fullt uppblåst. har själv varit tvungen att sy till bäranordning på min ring så någon form av bärsystem är något som jag rekommenderar starkt.
 

Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.