Efter midsommarfirandet såg det ut så här !

Vi tänkte övernatta i vindskyddet, men hade mina aningar, så vi hade tält som tur var så vi slapp sova på soptippen...
 

Bilagor

  • PICT0039.JPG
    PICT0039.JPG
    178 KB · Visningar: 731
  • PICT0040.jpg
    PICT0040.jpg
    89.4 KB · Visningar: 789
  • PICT0041.jpg
    PICT0041.jpg
    94.4 KB · Visningar: 734
Men, det var faktiskt ganska prydligt skräpigt.
Allt ligger samlat, de har eldat i eldstaden och vindskyddet är varken nedhugget eller uppeldat.

Trist att de inte tar med skräpet.
 
Aja de lämnade i alla fall lite god Fanta;)
Nä men det är tyvärr inte en allt för ovanlig syn framförallt efter Midsommarafton.

/mattias
 
Det har ju varit lite trådar om allemansrätt osv på sista tiden.

Känns som att det här var bilder som ruskar om lite och flyttar fokus från de relativt subtila diskussiotnerna om spårlös färdsel på forumet.

Jag gillar fortfarande spårlös färdsel som målsättning, men inser att det ofta är problem på en helt annan nivå, när vissa kliver ut i naturen. Kan ju för all del konstatera att städbenägenhet antagligen är omvänt proportionellt till promillehalt. Har konstaterat det själv nån gång, men förr eller senare är det ju alltid ändå dags att städa...
 
Nu vet inte jag vart detta är men, jag tror ju inte att de som stökat här är särskilt frlluftsintresserade.
Utan mer troligt är det att det är rättså så stojiga tonåringar som firat midsommar.
Jobbigt hade det varit om någon av oss som kallar oss frilutsvänner varit med på en sådan tillställning.
Själv firade jag midsommaren spårlöst i flera avseende...
 

Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.