Wildlife - varför finns det fortfrande???

Re: Fråga...

Tinydoh; sa:
Hur är Wildlife och Real i förhållande till norska försvarets (suveränt goda, enligt mig) frystorkade käk? Någon som föredrar det ena eller det andra och varför?

/P

Är det inte Real de använder??

Mvh
Peter P.
 
Re: Re: Fråga...

pal2; sa:
Tinydoh; sa:
Hur är Wildlife och Real i förhållande till norska försvarets (suveränt goda, enligt mig) frystorkade käk? Någon som föredrar det ena eller det andra och varför?

/P

Är det inte Real de använder??

Mvh
Peter P.

Jo, de kör Real, liksom svenska försvaret. Jag hade några försvars-påsar med Real som jag kompletterade med inköpta orangea Real-påsar ingför förra turen. På fjället upptäckte jag emellertid att försvars-Real konsekvent låg 50-100 kcal över sin orangea motsvarighet på samma maträtter. Denna skillnad blev märkbar allteftersom kalorierna rann iväg på väl tilltagna dagsmarscher.
 
Om man klarar sig på pastarätter i en vecka, kan någon säga vad som är fördelen med Real o dyl jämfört med Knorr Pastaria-påsarna som kostar 13 spänn i affären? Dessa kan man ju också laga till i förpackningen. Jävligt goda också, iaf de två sorterna som jag har prövat (köttfärssås och någon mer).
 

avslutad210712

Gäst
Re: Re: Re: Lång hållbarhet

pal2; sa:
Broder Bob; sa:
Vandrare; sa:

Varför finns Frasses?

När jag var med och skrev i trikårlåren. Lulé högskolas/universitets studenttidning gjorde vi ett test. Frasses slog Max, Sibylla, mackdån å di andra. Dessutom drog de av 1 spänn för varje mål Lulé hockey gjorde under pågående match. Fast de slutade med det med tiden. :)

Peter P.

Med tanke på LHC's målskörd senaste säsongerna så kan de nog återuppta den seden :)

Fast nog har jag för mig att det var Järnvägsgrillen som segrade de flesta gånger studenterna testade hamburgare på den tiden jag läste Trikålåren lite mer regelbundet.
 
Kanske skulle Real sälja bättre till vanligt folk om det fanns i den militärgröna varianten även i butik? :p

Världsproblem är till för att lösas!
 
Var köper man Knorrerian i 08?

barre; sa:
Knorr Pastaria-påsarna som kostar 13 spänn i affären? Dessa kan man ju också laga till i förpackningen.

Hittar inte dessa nu på konsum och ica där jag bor.. Var i Stockholm köper man dessa nu för tiden? Eller har de gömt dem bland smågodiset eller diskmedlen? Hopplöst..
 

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.