Stort knivintresse - välj din favoritkniv

De där glasskåpen med vinklad display är fina, inbygd belysning, de sålde dylika när som en bosättningsbutik lade av förra året. De gick för en spottstyver. Affärsavvecklingsföretag och jurister som säljer butikerinredningar är tippsen.
 
De där glasskåpen med vinklad display är fina, inbygd belysning, de sålde dylika när som en bosättningsbutik lade av förra året. De gick för en spottstyver. Affärsavvecklingsföretag och jurister som säljer butikerinredningar är tippsen.
Glasskåpen faller bort pga för lite utrymme. Butiksinredningsskåp är däremot en bra idé. Tyvärr kan jag nog få svårt att få plats med något i den vägen. Min lägenhet är dessvärre inte så stor.

~Paul~
 
Ja, jag passade på och köpte två stycken. De ligger och skräpar här nånstans :).

~Paul~

Man kan inte hinna med att använda allt man samlar på sig.
Hos mig ligger det en oanvänd HK9 och skräpar i gömmorna.
Jag hade en TK5 men den lever vidare hos en av familjens ungdomar.

En annan av pojkarna fick en Idun med skaft av Rosewood i julklapp efter att ha varit uppe på Kebnekaise's sydtopp förra hösten.
Värt en premie tyckte jag.

Mikael
 
re

Här Paul har jag gjort ett kaffe bord som kniv display. Monterade in spotlights.

ett-148.jpg






Här en kniv av lignum vitae jag vet du gillar Paul :)
TV-193.jpg


Fällkniven bröder jag gjort en gång. Vet inte om jag visat dessa

ett-178.jpg
 

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.