så jävla...

fan va störande...
ska gå en innomhuskurs den 13 oktober.. men då är jag för ung & då måste ju en målsman följa med...
mitt problem: Min far (som ska förlja med) är en gammal man (48 år)... jag tror inte det blir så kul längre...
http://www.iksu.se stog det inget om det... den var troligtvis inte uppdaterad sen januari...
& sen så sa dom inget om det på telefon heller.. så då när min far ska anmäla mig så säger dom: är han under 16 så måste han ha måls man med sig.. fy IKSU... väldigt dåligt gjort
 
Ung & Arg!

Ja, synd för dig! Men kanske tur för mig:) Jag hade tänkt gå denna kurs bara för att få lova att klättra på den där fördömda väggen överhuvudtaget, så nu kanske det blir en plats ledig? :) Men du, stå på dig ORDENTLIGT Iksu-folket brukar ju inte vara så HÅRDA att göra med. Säg att du är superintresserad och har en förälder med dig så löser dem det nog, SÅ farligt är det ju inte att ha farsan med dig?

Klättra på!

PS. Spola svordomarna på IKSU så kanske de blir lite gladare :cool:
 
Hmmmm

Jag är snart 48 och klättrar för fullt, började vid 41. Var lite hygglig mot farsan nu och låt honom gå kursen också. Annars kanske han fastnar i golfträsket...
Björn
 
Håller med gamlingen

Nu är jag ju inte så ruskit gammal, men har klättrat med personer mycket äldre än din farsa. Dom har ofta varit bättre än jag.

Lura med honom så kanske han också fastnar för en jättetrevlig fritidsaktivitet.
 
tackar tackar

jag tackar för dom förträffliga svaren...
ska nog försöka att vara lite positiv. men det är dåligt att dom inte uppdaterar sin sida mer än 1 gång per år... mkt dåligt...
 
Gammal man????????

Hej Tomas!

Om du tror att man är en gammal man vad det gäller klättring vid 48 så har du inte läst på särskilt bra. Jag säger bara en sak: Franz Fischer!!!!!!! Dä du! Det är en riktig klättrare det!!!!

Laila.
 

Liknande trådar


Fjälledarens tips: Så packar du lätt och når längre

Ibland får man ut mer av naturupplevelser när man tar ut svängarna. Fjälledaren Oskar berättar hur han hittar en större frihetskänsla utomhus.