Noen som har erfaring med Valley Argonaut? positivt og negativt mvh/Erik
Linda D 17 Mars 2008 #2 Kan vara skäl att nämna att Argonaut nuförtiden heter Aquanaut HV. Någon erfarenhet av kajaken har jag tyvärr inte. Men Valley gör ju fina kajaker...
Kan vara skäl att nämna att Argonaut nuförtiden heter Aquanaut HV. Någon erfarenhet av kajaken har jag tyvärr inte. Men Valley gör ju fina kajaker...
obre 6 April 2008 #3 Linda D sa: Kan vara skäl att nämna att Argonaut nuförtiden heter Aquanaut HV. Någon erfarenhet av kajaken har jag tyvärr inte. Men Valley gör ju fina kajaker... Klicka för att se resterande... Til en opplysning,så er det faktisk 6 utgaver av Argonaut'n Erik
Linda D sa: Kan vara skäl att nämna att Argonaut nuförtiden heter Aquanaut HV. Någon erfarenhet av kajaken har jag tyvärr inte. Men Valley gör ju fina kajaker... Klicka för att se resterande... Til en opplysning,så er det faktisk 6 utgaver av Argonaut'n Erik
Linda D 6 April 2008 #4 Okej! Jag plockade bara den där informationen från Valleys sida, efter att jag undrat vad det är för kajak som jag inte hört talas om...
Okej! Jag plockade bara den där informationen från Valleys sida, efter att jag undrat vad det är för kajak som jag inte hört talas om...