• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Transsibiriska... hur komma hem?

hej alla!

Jag funderar på att ta mig till Kina/Asien med transsibiriska järnvägen för att verkligen få uppleva kontinenten Asien... sedan resa lite i Kina, kanske Vietnam och möjligen Sydostasien/ Indien... men jag skulle vilja kunna ta mig hem på annat sätt än med flyg. Någon som vet om det går att åka båt (vilket vore helkul!)... eller kanske tåg tillbaka?

mvh

Niklas

Lastfartyg

Har åkt med lastfartyg för några år sedan. Vet ej om det går från Asien men över Atlanten går det hygglo. Dock så kostar det relativt mkt, tror taxan då låg på ca 600 kr/dygn inkl mat. Räkna med 1 till 2 månaders resa...

Liknande trådar

Vandra i stad och natur: Upptäck Merrell SpeedARC Matis för urban hiking

Vandring i staden – en ny livsstil Urban hiking handlar om att utforska staden till fots och upptäcka dess dolda pärlor. Det är en aktivitet som ...

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg