mmm.. jag har ju gjort överlevnadsutbildningarna som ingår i Fallskärmsjägarskolans utbud under min grundutbildning.. Efter det så har jag haft ett genuint intresse av att tillämpa olika friluftstekniker och hålla min överlevnadskunskap på hyfsad nivå..
Med åren så har jag insett att jag skulle vilja utveckla mitt överlevnadsintresse mer, min stilla undran är dåååå.... Vilka har de lämpligaste kurserna, man blir ju sugen på överlevnadscentrum i Karlsborg då både Fält och Kranscher huserar där, eller är dom för kommersiella?
Sedan så har vi ju sös, e dom bra, har ett stort utbud av kurser bland annat jakt och fisketekniker..
Vad finns mer som är bra?
(Ulf Möllerström, var e du när jag behöver dig?)
Med åren så har jag insett att jag skulle vilja utveckla mitt överlevnadsintresse mer, min stilla undran är dåååå.... Vilka har de lämpligaste kurserna, man blir ju sugen på överlevnadscentrum i Karlsborg då både Fält och Kranscher huserar där, eller är dom för kommersiella?
Sedan så har vi ju sös, e dom bra, har ett stort utbud av kurser bland annat jakt och fisketekniker..
Vad finns mer som är bra?
(Ulf Möllerström, var e du när jag behöver dig?)