stefan.lindblom@vasteras.se ()
Gäst
Har du gjort ett boulderproblem, en klipptur eller en byggnad eller utvecklad en builderingtravers på någon mur som du tycker är ok kan du skicka ett mail till mig. Jag håller på att dokumentera all klättring som utförts i Västerås området från tidigt 80- tal och framåt. Arbetet med en boulderförare har visat sig komma inkludera även tradturer, sportturer, is och mixat samt även fasad för kuriosa.
Har du gjort någon första bestigning så kan du maial det till mig. Då kommer det att hamna i den så kallade "Mälardalsföraren" vilken kommer att inkludera Västerås, Sala, Tortuna, Virsbo, Köping, Arbog, Enköping, etc etc.
Dock kommer inte fjärdhundra och eskilstuna vara med i detta skede vi får se senare.
Stefan Lindblom
Har du gjort någon första bestigning så kan du maial det till mig. Då kommer det att hamna i den så kallade "Mälardalsföraren" vilken kommer att inkludera Västerås, Sala, Tortuna, Virsbo, Köping, Arbog, Enköping, etc etc.
Dock kommer inte fjärdhundra och eskilstuna vara med i detta skede vi får se senare.
Stefan Lindblom