Notiser

Paddelkompis Nån att paddla med?

Svara

Ämnesverktyg Betygsätt ämne Visningsalternativ
Gammal 2006-10-28, 15:07
Sten_GBG Sten_GBG är inte uppkopplad

glad

Hallå, har skaffat en kajak tämligen nyligen men misslyckats med att övertala polarna att skaffa egna. Så jag söker paddel-kompisar för både kortare och längre turer i västsverige. Bor själv i götet men har både bil och takräcke så det är fullt möjligt att köra någon annanstans också. :-) Tillbringar inte mer tid framför datorn än nödvändigt på fritiden så vill du ut med lite snabba ryck så är det bäst om du ringer, 0709-488606. Kille eller tjej, hör av dig om du är paddelsugen!!
Svara med citat
Gammal 2006-10-28, 18:01
Anboh Anboh är inte uppkopplad

Hej,

Har också nyligen skaffat kajak som för tillfället vinterförvaras på annan ort, men till våren är jag garanterat sugen på både korta och längre turer.

//Andreas
Svara med citat
Gammal 2006-10-29, 19:18

Trebie! (stor brasklapp för min franska stavning.. :-) ) Lysande! Trodde knappt att det skulle gå så enkelt att hitta intresserade här på utsidan men det var ju en positiv överaskning. Synd för övrigt att du har kajaken vinterförvarad för jag var ute och paddlade från smithska udden/saltholmen fram och tillbaks i helt fantasktiskt väder idag söndag! Lite bitigt kallt i början men efter några paddeltag så värmde solen gött. Drack kaffe i absolut lä med blå himmel på en kobbe! Suverän dag helt enkelt! :-)

Enklast är väl nästan att du Andreas mailar mig på [email protected] så kan vi hålla kontakten via mail. När planerar du att plocka fram kajaken ur gömmorna förresten?

Fler som är intresserade? Skriv ett inlägg eller maila mig på ovanstående adress!!

/Sten
Svara med citat
Gammal 2006-11-08, 15:27
EHJ EHJ är inte uppkopplad

Bra länk för kajakfolk i Göteborg

Bra länk för att hitta kajaksugna, sommar som vinter:

http://www.escapekajakcenter.nu/forum/index.php
Svara med citat
Gammal 2006-11-11, 14:55
soledad soledad är inte uppkopplad

är med i ett kajaklag vi har fyra kajaker på brännö året runt jag är om vädret tillåter alltid öppen för en tur
Svara med citat
Gammal 2006-11-13, 01:04
haskell haskell är inte uppkopplad

Citat:
Ursprungligen postat av Sten_GBG;
Trebie! (stor brasklapp för min franska stavning.. :-) )
Jag fick fundera ett bra tag innan jag kom på vad du förmodligen menade: "Très bien!". Du får nog bättra på franskan...
Jag har f.ö. kajak i Fiskebäck. Jag brukar inte hinna paddla så mycket på vinterhalvåret men ett par vinterturer brukar det bli. En glöggtur runt andra advent är nästan tradition.
Svara med citat
Gammal 2006-11-13, 08:47

Tres bien igen!! Inte lätt det där med utrikiska... :-)

Trevligt att ni båda, Elis å Fredrik hörde av er också!! Nu känns det som om vi nått den kritiska massa med möjliga intressenter så att det blir tämligen sannolikt att någon är pigg på att hänga med om man själv är sugen. Jag vet inte hur det är med er andra men själv kollar jag mina mail betydligt oftare än jag kollar diskussionsforumen på utsidan så jag föreslår fortsatt mailkontakt. Om ni vill så får ni därför gärna skicka ett mail till mig på [email protected] När jag fått era mail så skickar jag ut att mail till de som hitintills svarat (fem inklusive mig själv i dags datum) på detta forum. Är man sedan sugen på en tur så borde man kunna få hyfsad snabb respons via ett "reply-all" på det mailet.

Glöggtur runt den andra advent låter tex om en trevlig ide! Jag är på!

/Sten
Svara med citat
Gammal 2006-11-13, 11:40
annaepc annaepc är inte uppkopplad

fråga

Fast då är det ju bara du som får del av det hela...? Inte så mycket gruppdiskussion, precis.
Adventspaddling låter kul!

ok då, trådskaparen kan få det här som ett mail också...
Svara med citat
Gammal 2006-11-13, 12:51

Nja, poängen var ju som sagt att jag skulle skicka ett mail till alla som svarat på denna tråd så kanske det går snabbare med kontakten. Det blir alltså inte på något sätt bara jag som får info om saker å ting, den kommer ut till alla så klart. Tänkte mest bara att det kanske skulle gå snabbare att kolla paddelintresset om kommunikationen gick via mail direkt istället för via forumet. Skickar ett mail direkt till er två som jag redan har adresserna till så är denna mail-lista igång med en gång. Men det är klart, tycker de flesta att det är smidigare att sköta kontakten via forumet så kan vi absolut göra så!

/Sten
Svara med citat
Gammal 2006-11-15, 17:40
Börre Börre är inte uppkopplad

Adventspaddling

Låter som en bra idé att ta ut på en glöggpaddling. Jag har min kajak liggande i Fiskebäck så blir turen i närheten är jag intresserad.
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg
Visningsalternativ Betygsätt det här ämnet
Betygsätt det här ämnet:

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 16:29.

Logga in