Nu kommer suget igen efter lite fjäll och klar luft. Jag vill gärna vandra i fjällen med min son som är 3,5 år, och behöver lite tips på var vi kan åka.
-Jag har inget körkort så vi måste kunna ta oss dit med tåg/flyg/buss/båt
-Vi vill göra det så enkelt som möjligt för oss, jag tänker mig en basstation i stuga med matlagningsmöjligheter, och så gör vi dagsutflykter. Det är såklart en säkerhetsfråga också eftersom jag åker ensam med honom.
-Helst inte alltför långt bort, 17 timmars tågresa kan vara mastigt för en treåring (bor i Uppsala).
-Vi var på Fulufjället förra sommaren vilket var en hit, så nu vill jag gärna se något nytt, gärna en topptur.
-Jag har fjällvandrat med tält flera gånger men aldrig bott i stugor.
-Jag är sugen på Norge men det är inget måste.
Tacksam för alla tips och råd!
-Jag har inget körkort så vi måste kunna ta oss dit med tåg/flyg/buss/båt
-Vi vill göra det så enkelt som möjligt för oss, jag tänker mig en basstation i stuga med matlagningsmöjligheter, och så gör vi dagsutflykter. Det är såklart en säkerhetsfråga också eftersom jag åker ensam med honom.
-Helst inte alltför långt bort, 17 timmars tågresa kan vara mastigt för en treåring (bor i Uppsala).
-Vi var på Fulufjället förra sommaren vilket var en hit, så nu vill jag gärna se något nytt, gärna en topptur.
-Jag har fjällvandrat med tält flera gånger men aldrig bott i stugor.
-Jag är sugen på Norge men det är inget måste.
Tacksam för alla tips och råd!