Tappa Vikt

Kikat igenom tråden och noterar en sak. blarg123 (?) som startade tråden har försvunnit... Hur går det? Många tips och endel vetenskap. Något funkar för en men inte för en annan. Ekvationen är dock densamme. Det skall vara mindre in än ut. Jag själv håller mig till "röra sig som man äter eller äta som man rör sig". Eftersom jag vill äta gott och tycker att grädden är bäst i såsen får jag också offra några stunder till rörelse och träning. Och appropå kostersättning, vore kroppen byggd av plast och konstfibrer skulle plats och konstfibrer ingå i tallriksmodellen.

Roland

Vet du varför Michael Jackson inte skall kremeras?

Jo därför att han består till 90 % av plast så man har bestämt sig för att smälta ned han och göra legobitar av restmaterialet så att barnen för en gång skull får leka lite med honom.
 
Kikat igenom tråden och noterar en sak. blarg123 (?) som startade tråden har försvunnit... Hur går det? Många tips och endel vetenskap. Något funkar för en men inte för en annan. Ekvationen är dock densamme. Det skall vara mindre in än ut. Jag själv håller mig till "röra sig som man äter eller äta som man rör sig Roland



tips och vetenskap?? l

låter som just religion.. det som just du tror på lär fungera om du har betsämt dig!! annarskan du ta en annan mer liberal väg.. vänd kappan vinden munnen plånboken efter vinden,,,,, sen blir vi fet.. men som Ulf lundell skrev och sjung i vargmåne.. vi går mot bättre tider.

nä.. betala dyrt för gymkort, eller betal för mat& grönsaker , betal för tid i simhall, betal för det mesta idag, ge fan i allt o bet 40:- mån o skit i allt o gå ner ist... när ni alla slutar gå ner, (((( viktigt )))))) bör ni alla fortsätta med grönsaker & frukt o annan nyttigt kött gris / älg !!
 
tips och vetenskap?? l

låter som just religion.. det som just du tror på lär fungera om du har betsämt dig!! annarskan du ta en annan mer liberal väg.. vänd kappan vinden munnen plånboken efter vinden,,,,, sen blir vi fet.. men som Ulf lundell skrev och sjung i vargmåne.. vi går mot bättre tider.

nä.. betala dyrt för gymkort, eller betal för mat& grönsaker , betal för tid i simhall, betal för det mesta idag, ge fan i allt o bet 40:- mån o skit i allt o gå ner ist... när ni alla slutar gå ner, (((( viktigt )))))) bör ni alla fortsätta med grönsaker & frukt o annan nyttigt kött gris / älg !!

Inte för att jag riktigt greppar vad du vill få fram men en sak har du upptattat helt rätt ang min "tro". -Om man bestämt sig- . Det är nog den viktigaste faktorn vid viktminskning, rökstop, träningsuppstart eller annan livsstilsförändring. Har man inte bestämt sig lär det inte bli så mycket resultat. Primärt är att man har bestämt sig. Sedan vilken metod man hänger sig till eller vilken väg man vill följa är sekundärt.
 
håller med!

håller med föregående! och äta regelbundet så du håller magen igång! det är mycket bättre att äta lite och ofta än att vänta tills man blir hungrig och vräka i sig!
 

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.