Stort knivintresse - välj din favoritkniv

re

Räknar man värdet på alla knivar Depaul har så är dem värda mycket mer än de några Randalls jag har iallafall :) O garanterat en del rariteter där också

Trailblazern ser jäkligt trevlig ut o haft funderingar runt den men den får vänta. Nästa jag håller på att snoka efter är en äldre mod 2 i fint skick som jag kanske redan har fått napp på. Jag hoppas jag lyckas ro den affären i hamn.
Om du vill Paul så kan jag kanske höra mig för om en trailblazer om du vill. ?

mvh Kimmo
 
Senast ändrad:
Räknar man värdet på alla knivar Depaul har så är dem värda mycket mer än de några Randalls jag har iallafall :)

Trailblazern ser jäkligt trevlig ut o haft funderingar runt den men den får vänta. Nästa jag håller på att snoka efter är en äldre mod 2 i fint skick som jag kanske redan har fått napp på. Jag hoppas jag lyckas ro den affären i hamn.
Om du vill Paul så kan jag kanske höra mig för om en trailblazer om du vill. ?

mvh Kimmo
Oj, det var mycket vänligt!! Tack, gärna.

Jasså, du är ute och fiskar efter en 2-a. Också fina! Fasen, man blir helt snurrig. Vill ha allt! :).

~Paul~
 
re

Hej depaul.
Då drar jag ut lite trådar så får vi se :)
Joo, det är ju så att man vill ha det mesta men min plombok säger nej och min tvåbenta regerings chef här hemma heh heh...
Modell 2 an är lite annorlunda så det är därför jag vill ha en sådan. Mitt mål är att en vacker dag ha
de tio första modellerna av Randall. Helst de lite äldre men det tar tid. har inte bråttom så det kommer förhoppningsvis med tiden. :)
 
re

Hoppas det.
Det värsta är att man lär väl inte stanna med dem :) Sen blir det modellerna efter det o det o det....
Nåja, ungarna får något att ärva kanske.
 

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.