Jag ger mig!!

Det är nu bevisat att jag är sämst på telis i hela Ådalen. Mest hatar jag efter detta,,,, dessa provocerande,vidrigt,tekniskt,braiga TJEJER (ofta med folka buss) som åker skiten av oss andra.

"Men jag är forfarande bäst på allt annat tills motsatsen e bevisad så de såå!"!!"

Den ende skidåkaren i Norrland som hoppades på mindre snö.

Ronney Kull
 
hmmm...

Har folkabussen något med det hela att göra månne?

/Örjan
(Telisåkare och folkabussägare)
 
...((((((((En sån jävla tur att man inte behöver tävla om detta. En annan kan lägga ut sina 9 fots Tegsnäsare med "uler" sk lappbinning, peta in sina jörnkängor med näbb och glida ut rakt fram över lössnön utan att en käft finns i närheten)))))....*POFF*.... Äh, va... var de ba en dröm jag sitter juh i Söping å här skulle man åka in på någon instutiton om man lade ut sina tegsnäsare på bondens åker. Nu längtar jag till vidderna... jag hinner ju dö innan jag kommer dit igen... // RJ
 
Snö i kragen

Någon som lagt ett sådant inlägg på min födelsedag förtjänar ett svar. Om det tröstar dig skulle jag kunna komma upp och åka lite.... du är inte sämst. ;) iofs äger jag ingen folkabuss, kanske beror det på det... Spenderade helgen med att placera snö innanför kragen i Grönklitt. 3e dagen i mitt liv med telisar på.

Det är ljuvligt och jag är helt såld!!
 
Exakt vad mitt ego behöver!! De svider..

Fler folka buss åkande telis "sååå himla" duktiga å stiliga knäböjjisar"!!!

Vill helst inte prata om det här mer! Det gör så ont!!
Jag som brukade va bäst ??!!

Men vet ni vad ?
Det e knappt någon snö kvar nu .
Ha!ha!ha!, he,guurkkkelsnor,,å då e ni ingeting ,,ha! Ha ,ha! Ehh ,jag måste nog köpa bättre hjälm i alla fall?

Med gråten i halsen å ryckande underläpp.
Ronney Kull
 
Tjihi

Sån´t e livet vett du...... snabbt, brant och effektivt ska det åkas och min folkabuss behåller jag för mig själv vilken även fungerar utmärkt att tansportera runt både dykprylar och min (snart) nya skärm till goa fina dagar uppe i det blå ovanför nån fjälltopp!!!

Stay cool because chick´s rules
 
..Men då sku ni pröva med breda lappskidor.. Nån kosmetisk pist-stil kan man glömma..
Där gäller 'Bomb-metoden'..
.. blir ett antal 'hål' efter sån nerförs.
 
Ego; sa:
Mest hatar jag efter detta,,,, dessa provocerande,vidrigt,tekniskt,braiga TJEJER (ofta med folka buss) som åker skiten av oss andra.

Ronny, jag förstår att det känns hårt att åka sämre än en tjej eftersom vi alla vet att tjejer är av naturen sämre än killar vad gäller såväl skidåkning som allt annat här i livet. Så det måste ju innebära att du är riktigt usel...

Varför försöka ens?
 
Jag med

På fredag lassar jag in mina telsiskidor i min folkabuss och drar till fjälls.

Men jag är ju inte tjej. Så vad gör jag? Säljer bussen, skidorna eller byter kön?
 

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.