Camp Molloy

Inte bare en som kan vinna...

Det är ju faktiskt så att två stycken går vinnande ur det hela. En kvinnlig och en manlig deltagare. Så har jag förstått det iaf...
 
Re: lite längre...

D_Lo; sa:
det va tydligen 8 km som dom började med att springa...

Där ser vi ju då problemet med att de klipper ner det till halvtimmesprogram... För den som tittade på avsnittet i fråga såg det ungefär som ett 800-meterslopp. Start, lite snubblande, och slutspurten. Det var väl över på 2 minuter eller nåt.
 
strumpbyxor?

jag missade början på programmet och vart lite fundersam när de paddlade med strumpbyxor på huvudet. Består produktionsteamet av ett gäng strumpbyxe fetischister eller har det ngn funktion?
 
Re: strumpbyxor?

nippon; sa:
jag missade början på programmet och vart lite fundersam när de paddlade med strumpbyxor på huvudet. Består produktionsteamet av ett gäng strumpbyxe fetischister eller har det ngn funktion?

Anledningen var att det fanns rätt så otrevliga maneter i vattnet och strumpbyxorna skulle skydda mot detta.

/Johan ES
 
såpor är skit

Varför slösa bort sitt liv på att titta på sån smörja,när det finns annat vettigare att göra i världen.man lever ju bara en gång,och då sitter man inte och tittar på en jävla såpa frivilligt
 
Re: såpor är skit

fisherman; sa:
Varför slösa bort sitt liv på att titta på sån smörja,när det finns annat vettigare att göra i världen.man lever ju bara en gång,och då sitter man inte och tittar på en jävla såpa frivilligt
Det finns faktiskt människor som tycker det är kul och då behöver vi inte klanka ner på dem. Det finns de som tycker att friluftsliv är onödigt också, vill man bli svettig finns ju löpbandet, primitiv mat kan man lika gärna göra hemma osv.

Människor är olika, låt dem då vara det. Vill någon ägna sitt liv åt dokusåpor är inte det slöseri, det är ett val. Det är ju ett hemskt slöseri med tex fjällvandring, du ksulle ju kunna vara hemma och jobba
 
Liknande trådar

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.