Camp Malloy

Varför visas ingen uppföljning på den. Den enda "dokusåpa" där det inte bara handlar om att snacka skit om varandra eller supa!
 
De hade väl för få tittare, det blev ju för lite intriger så vanligt folk lessnade efter andra avsnittet eller nåt.
 
Aah, programmet som fick mig att börja med långdistanslöpning. 8)
Tror dock inte jag vill se det igen, det håller nog sitt värde bättre i minnet.
 
nermander; sa:
De hade väl för få tittare, det blev ju för lite intriger så vanligt folk lessnade efter andra avsnittet eller nåt.

De får köra en variant med de mesta impulsiva idrottarna som finns där vinsten består av diverse fylleslag på beachen med massa topless brudar och hunkar.
 
crazy; sa:
De får köra en variant med de mesta impulsiva idrottarna som finns där vinsten består av diverse fylleslag på beachen med massa topless brudar och hunkar.

:)

Riktigt så långt behöver man kanske inte gå, men trots att jag följde det hela så tyckte ju jag att det var lite tråkigt att alla deltagare redan från första dagen bestämt sig för vilka som var värda att vinna.

Jag blev riktigt glad när en av favoriterna faktiskt fick spö till slut.

Det hade ju inte skadat om det hade funnits lite mer vinnarskalle hos de andra deltagarna.
 
Liknande trådar

Liknande trådar


Fjälledarens tips: Så packar du lätt och når längre

Ibland får man ut mer av naturupplevelser när man tar ut svängarna. Fjälledaren Oskar berättar hur han hittar en större frihetskänsla utomhus.