Camp Malloy - slut

Så nu var det alltså över. Och där står dem Peter och Natasha som vinnare. Vad tycker ni, var det rätt? Personligen anser jag att Peter förtjänade att vinna helt klart. Thomas var starkare rent fysiskt, men äventyr handlar väl om mer än det. Man måste ju kunna klättra, paddla, och allt det andra som jag inte orkar skriva, för att kalla sig för äventyrare. Jag anser att Peter kunde det bättre än Thomas och därför van han. Helt rätt...?

/Admir
 
tänkte ställa samma fråga själv, var det rätt?
och jag håller fullständigt med dig!
kunde inte ha blivit en bättre segrare! =)
han växte hela vägen fram till final och blev mer och mer en vinnare i mina ögon.

natasha var ju också bäst så var det ju bara även om hon visste om det också...
 
Jag går mer på personkemi och Thomas var lite för mako för mig medan Peter var enormt ödmjuk.

Jag hejade även på den andra tjejen. Jag håller oftast på underdogsen helt enkelt. Hon verkade dessutom mer sympatisk.

Fy fan när Peter slångde upp båten på ryggen igår, då blev man impad.

Respekt!
 
CM

Det roliga med CM var ju att de tävlade om slutsegern, ingen röstning alltså. Bra, det visade vem som var bäst.
Jag tycker att Tomas visade en hel del ödmjukhet framåt slutet av serien. Det verkar som om Paul var den som drog upp deras kaxighet, alla verkadse bli ödmjukare när han försvann.
Natasha är grymt duktig, hoppas det går bra för henne på Raiden.
 
Tyckte att det var helt rätt! Har hållt på peter väldigt längde & gissa om jag gottade mig när han vann! Stod & skrek ungefär...sen kan paul säga vad han vill, om ni minns att han sa något i stil med om att peter skulle vinna så hade hela tävlingen varit ett skämt....suck å stan, hela paul är ett skämt....förstår inte varför han ska vara guide till camp molloy-resan...han är helt osympatisk, snackar skit & är allmänt korkad! usch & tvi...sen tyckte jag att det var ok att natasha vann, men jag höll på frida..tyckte att nåde natasha & tomas var något besatta över att vinns & har sett sig själv som segrare från början.
 
Kul att man inte är det ende som tycker så här. Måste även hålla med om att det är väldigt bra att de fick tävla om vem som skulle vinna och ingen röstning. Tänk är hur det hade gått om tex alla deltagare kom tillbaks och röstade på vem som skulle vinna av Peter och Thomas, då hade nog Thomas fått flest röster. Som tur är så var det en rättvis fajt. De bästa van.

/admir
 
Absolut! det var ett kanonavslut, hade varit hemskt om det varit som på robinson. nu vann bäste man/kvinna.
 
Ja man kan ju bara hålla med (nästan) visst höll man på Peter och det blev ju en jälte saga av det hela...

Att sedan inte Frida höll hela vägen kan ses lite tråkigt då jag verkligen inte gillade Thomas och Natachas sätt att se sig som naturliga vinnar visserligen ska man gå in i en tävling och tro på sig själv men om har högmod går det som för finland mot sverig sist det kommer helt enkelt tillbaka och biter en där bak
 
TV4´s nya tv-serie!

Hörde från en TV4-medarbetare att fortsättningen på Camp Molloy är i fara. :(
Det har visat sig att tittarsiffrorna efter alla "gladiator" program nu rasat och vi vill ha ännu extremare, coolare och mer våghalsigare äventyr!

Man kommer att köpa in och sända ett ny etxrem-sport serie baserad på den nu snabbt växande engelska sporten: "EXTREME IRONING"!!!
http://extremeironing.com/
Undra så vem som går vidare till final?
 
ExtremeIroning

Jag tror faktiskt att kan dra upp TV4s tittarsiffror ganska mycket. Dels så kommer dom änventyrs inriktade att se på programen och så kommer alla mammor att börja titta. Kan bli en tittarstorm!!!
 
Rätt vinnare helt klart!

Utan tvekan vann rätt personer,synd kanske att det avgjordes på en enda deltävling.Man måste också komma ihåg att deras personligheter,förmodligen är ganska starkt vinklade av tv4.Dom väljer ju ut och visar bara en bråkdel av allt material.
 
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
xtrem Camp Malloy Multisport 6
fibbla NAMNLISTA-CAMP MOLLOY Multisport 145
9331 Fortsättning av Camp Molloy? Maila TV 4! Multisport 3
MikeMike Camp Molloy efter ett tag.... Multisport 63
Fluoronauten Camp Molloy Multisport 81

Liknande trådar


Fjälledarens tips: Så packar du lätt och når längre

Ibland får man ut mer av naturupplevelser när man tar ut svängarna. Fjälledaren Oskar berättar hur han hittar en större frihetskänsla utomhus.