Några prylintryck av Driducks Micropore redovisas nu på www.fjaderlatt.se. Är detta det ideala regnstället för den medvetne lättpackaren?
Jörgen
Jörgen
Strykarräven;331781 sa:Annars är ju alltid ITABs regnjacka ett halvt måste, tror den väger ca 250 (ursäkta om jag minns fel på några gram) [...]
Fårskallar! Naturligtvis måste de ta bort sin lättaste jacka, samtidigt som deras i mitt tycke bästa alternativ, PreCip jacket, bara blir tyngre och tyngre för varje år! Samtidigt går modellen mot allt mer päronformad kroppshydda: Undrar om det inte bara är jackorna utan även amerikanerna som blir tyngre och mer päronformade?är jag jättenöjd med.Det är en riktigt bra regnjacka,men den verkar inte finnas kvar om man ser marmots hemsida etc.Det är synd om den utgått.
Jörgen Fjaderlatt.se;331745 sa:Några prylintryck av Driducks Micropore redovisas nu på www.fjaderlatt.se. Är detta det ideala regnstället för den medvetne lättpackaren?
Jörgen
Säkerheten blir också lidande med för lätt (läs svag) utrustning då Kung Bore får härska.