Bloggar

Börja blogga!
Sök i arkivet

Sida: Första Föreg. 1 ... 900 901 902 903 904 905 Nästa Sista
Så ska jag prova blogga och inte bara skriva på utsidans forum.Sista fredagen denna semestermånad.Hunnit ut på några fjällturer,men i helgen blir jag nog hemma,rätt regnigt väder. En simtur i sjön på ...
britts blogg
...och jag sitter inomhus och arbetar. Första arbetsdagen efter semestern. Inkorgen svämmar över och från fönstret ser jag folk som paddlar kajak i Klara sjö.
Trallpunk & trögdjur
I morgon börjas det igen. Jobb, jobb, jobb. Fyra veckors semester gick i ett rasande tempo. Snart är det dock slut på löneslaveriet för en tid. Två terminer på Stockholms universitet ska bli ett ...
Va kul! Nu kan man ju blogga här med... Har precis kommit hem efter en finfin paddeltur i ålands skärgård. 1 kommentar
Kajaknördar
Vilken lättnad. Var inne i butiken Rehband Center (Stockholm) och skaffade ett fotstöd till min stukade fot. Kan verkligen rekommendera alla drabbade att pröva. Ger ett utmärkt stöd till foten och ... 1 kommentar