Vapor Trail med 12 dagars packning

BTW - vilket är det bästa sättet att kapa remmar på Vapor Trailen (och andra ryggsäckar) ? Klippa och sedan bränna? Behövs det sys för hållbarhet? Irriterar mig på allt som slänger omkring på den.

Själv är jag grymt nöjd efter några småturer med den. Nästa vecka blir det ett ordentligt test.

/Björn
Ryggan var inte inställd som jag skrev i det övre inlägget, så den sitter lite högt upp ja :) Hade hundarna med oss och de gillar remmar som hänger ned.. iof bra i lättpacknings-syfte, har hundarna tuggat sönder något är det bara att klippa och slänga den remmen ;)

// Jocke
 
BTW - vilket är det bästa sättet att kapa remmar på Vapor Trailen (och andra ryggsäckar) ? Klippa och sedan bränna? Behövs det sys för hållbarhet? Irriterar mig på allt som slänger omkring på den.

Själv är jag grymt nöjd efter några småturer med den. Nästa vecka blir det ett ordentligt test.

/Björn

För ÖKAD hållbarhet, kapa -- bränn -- sy

För normalt slitage och användning räcker dock gott och väl att man bränner endast. Skulle det gå upp, bränn på nytt ;)

// Jocke
 

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.