• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Träffa likasinnade i Malmö - folk som vill utside

jag hakar gärna på hade varigt skoj, paddlade stockamöllan - klippan förra veckan :D har ingen kajak däremot.
Min Mail är Simonpersson34@gmail.com om nån vill planera.

man kan ju ta en heldag o gör nåt skoj.


--------------------------
When in doubt, poke it with a stick
//Simon
 
HItta ett datum

Vi börjar bli några stycken som vill ut, roligt! Då är det bara att bestämma dag...
Helgen 14-15 är första förslaget och 28-29 aug.
Hör av er ni som vill hänga på :)
/M
 
jag hakar gärna på hade varigt skoj, paddlade stockamöllan - klippan förra veckan :D har ingen kajak däremot.
Min Mail är Simonpersson34@gmail.com om nån vill planera.

man kan ju ta en heldag o gör nåt skoj.
//Simon

Låter trevligt med Stockmöllan :) Tror de flesta inte har kajak etc, men sånt kan man hyra. Skriver några datum nedan så kul om du kan hänga på.

Vi börjar bli några stycken som vill ut, roligt! Då är det bara att bestämma dag...
Helgen 14-15 är första förslaget och 28-29 aug.
Hör av er ni som vill hänga på :)
/M

Absolut, nu är det bara datum som gäller :) Du har väl snackat med Mattias om 14-15, men den helgen kan jag tyvärr inte och Mattias kan sedan inte den 28e. Men alla som vill/kan kan ju köra 14-15, och framöver föreslår jag en av följande helger:

21-22 aug
4-5 sep
11-12 sep

Just take your pick people...
/Martin
 
Hejsan på er!

Jag skulle också kunna tänka mig att hänga på! Jag har visserligen inte paddlat kajak förut, bara kanot, men hoppas att det inte är alltför svårt :)

/Anna
 
Finemang! Då är vi redan fyra stycken, Any more takers?

Vad gäller plats så är Söderåsen en bra och lättillgänglig utgångspunkt. Föreslår kayak/kanot till omgång två.
 
Även Marina kan, så vi är 5. Börjar arta sig!

Skickar meddelande till de jag inte har email adress till, så tar vi detaljer via gruppmeddelande. Är det nån annan som vill med så är ni naturligtvis välkommna.
 
Var ute och paddlade i helgen på rönneå, kanot. Skulle vara skoj att prova kajak. Har ni tänkt att ta en dagstur eller längre?
 
Var ute och paddlade i helgen på rönneå, kanot. Skulle vara skoj att prova kajak. Har ni tänkt att ta en dagstur eller längre?

Helt ärligt så har vi inte tänkt så mycket på den punkten, tror både dagstur och en övernattning är möjliga. Själv föredrar jag det sistnämnda, det är själva campingen som drar mig mest. Kajak är riktigt kul - kom gärna med förslag på dagstur och något längre så kan vi nog få ihop ett gäng.
 
Vandring-paddling

Hej på er,
Vad roligt att ni försöker väcka liv i några skånetrådar. Jag/vi har varit ute och gått en del dagsturer på skåneled i sommar och skulle gärna följa med. Vi paddlar också både kajak o kanadensare, dock brukar vi hyra. Hur går det med planerandet finns det några konkreta planer? på rutt och längd alt dagstur/övernattning. Som det ser ut nu, är vi lediga föreslagna datum.

/Annette
 

Liknande trådar


Fjälledarens tips: Så packar du lätt och når längre

Ibland får man ut mer av naturupplevelser när man tar ut svängarna. Fjälledaren Oskar berättar hur han hittar en större frihetskänsla utomhus.