Är en kille på 32 som bor i Malmö sen några år tillbaka och vill ut mer i naturen med likasinnade, alltså folk som verkligen njuter av sånt. Många av mina vänner betraktar två timmar i Slottsparken som en mättande naturupplevelse vilket är helt ok, men jag vill helt enkelt ha mer Vi kan börja lätt med vandring på Skåneleden / Österlen, och för min del gärna fortsätta med tältande och paddling. Alla nivåer är ok, det är lusten och viljan som avgör vad vi gör.
Känner du likadant? Väcks äventyrslusten och viljan att våga testa nått nytt? Vill du uppleva gemenskap men folk som har idéer och drive, som kan motivera dig? Svara då här / via mejl så kan vi styra upp datum – hade tänkt mig en (förhoppningsvis solig) helg i maj / juni som start.
Vi hörs!
Martin
Känner du likadant? Väcks äventyrslusten och viljan att våga testa nått nytt? Vill du uppleva gemenskap men folk som har idéer och drive, som kan motivera dig? Svara då här / via mejl så kan vi styra upp datum – hade tänkt mig en (förhoppningsvis solig) helg i maj / juni som start.
Vi hörs!
Martin