Stort knivintresse - välj din favoritkniv

Jag jobbar natt denna veckan. Det vart lite segt på slutet inatt. Annars brukar jag vara rätt pigg om nätterna. Det var värst va du var morronpigg. Va fn det var väl nästan så du fick väcka tuppen.

Seved

Ps Nej nu jvlar ska jag sova. 5 kvart i timmen. Gnatt
Tupp- uslingen hade inte en chans!! Jag kunde som sagt inte sova så jag gick upp och gjorde lite kamomillte, samt kikade på lite knivar (förstås).

OK, så du jobbar nätter ibland. Intressant.

~Paul~
 
re

Joo, Så tänkte jag också. Skulle nog funka till större fisk också tror jag hmm.... Man kanske skulle förfina modellen o göra själv något liknande fast på mitt sätt. :) Bolstret skulle jag vilja ha lite rakare. Vi får se om man har tid som alltid är en begränsning tycker jag :-(
 
1. Skulle nog funka till större fisk också tror jag hmm....

2. Man kanske skulle förfina modellen o göra själv något liknande fast på mitt sätt. :)

3. Bolstret skulle jag vilja ha lite rakare.

4. Vi får se om man har tid som alltid är en begränsning tycker jag :-(
1. Kanske inte större. Egglängden är bara 90 mm. Men till mindre och normalstor fisk :).

2. Låter spännande!

3. Absolut, dessutom mindre och mer avrundat.

4. Så är det för det mesta :).

~Paul~
 
re

Joo, självklart men tänkte mer på tiden med användning o så för att eliminera risken. Har sett rätt många fulltångare som använts hårt att nitarna blir lite ihåligheter runt om när skaft materialet nöts. Det måste du ha sett på gamla fulltångare Paul, eller hur?
 

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.