Jag är väldigt nöjd med min lilla ryggsäck, sånär som på en detalj. Jag saknar en höftbältesficka på den! Vad jag är ute efter är alltså något liknande den här. Den verkar på pappret perfekt, men så upptäcker jag att fästöglan är vriden 90 grader "fel". Den bör vara stor nog för att kunna hålla en liten kompaktkamera, snusdosa, plånbok eller nycklar. Ja, inte allt på en gång då men två saker samtidigt vore kalas.
Trodde jag fick en snilleblixt och började leta efter kamerafodral till kompaktkameror men där kammade jag noll, dels verkar de vara för små och framförallt så har de en alldeles för lång dragkedja, jag vill enbart ha öppning på toppen, inte nästan hela vägen runt.
Är det någon här som kan hjälpa mig vidare, mitt googlande har inte varit framgångsrikt än så länge...
Trodde jag fick en snilleblixt och började leta efter kamerafodral till kompaktkameror men där kammade jag noll, dels verkar de vara för små och framförallt så har de en alldeles för lång dragkedja, jag vill enbart ha öppning på toppen, inte nästan hela vägen runt.
Är det någon här som kan hjälpa mig vidare, mitt googlande har inte varit framgångsrikt än så länge...