Skuleskogen?

Jupp de finns det.

Ved och kamin men rätt smala bänkar om du vill stanna över natten . Ingen övernatten stuga tycker ja.
 
Tackar för svar!

Tärnättholmarna ligger alldeles utanför Skuleskogen, ja. Jag hade tänkt sova där en eller ett par nätter, men om det är så trångt får jag kanske tänka om. Stort tack för infon!
 
Stugan är väl inte trång (om jag minns rätt), men det finns inga sängar som i vissa andra stugor. Ta med nåt att sova på.

/Håkan
 
Äventyrsbana?

Hej! Visst finns det en äventyrsbana runt Skuleberget också? Eller kanske jag är ute och cyklar nu...?
 
äventyrsbana

Jo, det finns en äventyrsbana. Men man kan säga att äventyrsbanan och Skuleberget ligger på ena sidan av E4:an och själva naturreservatet (heter det väl?) ligger på andra sidan E4:an. Det finns visst någon enklare "klätterled" vid berget också såvida man inte föredrar linbanan eller den branta stigen.
/Danne
 
OK. Sova på golvet duger utmärkt för mig. Huvudsaken är att man får rum. Gör man det även om man är 2 meter lång?
 

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.