salomon X wings Quicklace snabbsnörning

Hur funkar det om man måste byta sin Quicklace snabbsnörning efter dem gått av? Ser ju ut som man måste lämna in dem?
 
Reklamation

Jag hade ett par Salomonskor med den snörningen för något år sedan... gick sönder... och jag reklamerade, fick ny snördel.

Är fortfarande skeptisk till konstruktionen...

Thomas
 
Mina höll jättebra, t o m när smågetterna på Lycksele djurpark gick lös på dem klarade de sig utan en skråma. Kevlarsnören=fina grejer.

Men, sen skaffade jag lapphundsvalp. Kevlarsnörena höll inte ens en dag...
 
Det beror nog på var de går av. Jag har fem par skor med denna typ av snörning och ingen har gått av, däremot har de mest välanvända slitits så att man ser kärnan precis där de korsar varandra. Detta var iofs efter två års ganska intensivt användande. Jag har fullt förtroende till denna konstruktion och tycker väl att den är en av de bättre man uppfunnit. The North Face provade ju en liknande med en vajer som man drog åt genom ett vrida på ett hjul bak på skon, det känns inte lika gediget tycker jag..
 
Nye - helt gratis

Jeg kjørte over mine Salomon sko med bilen når de var bare 2 uker gamle :(
Skoene var like hele, men låsemekanismen på snøringen ble klemt i stykker. Fikk to nye sett med quick lace's på Intersport - ingen spørsmål og helt gratis :)

Ikke hatt noen problem med snøringen etter dette.
 

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.