Postorder i USA

Är det någon som vet en bra och pålitlig postorderfirma som levererar inom usa till en billig penning? Tänkte investera i lite kammar och sånt.
 
Hm, hade för mig att de fick sälja till USA, men inte till Europa, men jag kan ha fel. Det framgår på websidan i vilket fall.

Edit: Det stämmer, det intressantaste köpen går bara att göra i Kanada.
 
Hm, hade för mig att de fick sälja till USA, men inte till Europa, men jag kan ha fel. Det framgår på websidan i vilket fall.

Edit: Det stämmer, det intressantaste köpen går bara att göra i Kanada.

Har för mig att någon sa i butiken att pga. deras billiga priser så har de avtal med flera leverantörer att inte sälja utanför Kanadas gränser. Det kostar ju 5 dollar att bli "livslång" medlem i deras cooperativ:).

Kommer att köpa en ryggsäck där som i sverige kostar 18-1900 kronor, via Moosejaw 1200 kronor och på MEC ca. 750 kronor! Samma sak för Arc'teryx deras säcker är billigare på MEC än på motsvarande billiga sajter!

En får bunkra upp lite när man är där och klättrar.
 
Jag har vid 5-6 tillfällen handlat från Moosejaw och är mycket nöjd med deras service. Vid lite större köp finns det även goda möjligheter deala till sig bra rabatter (upp tlil 30%) på ordinarie priser... Har endast skeppat till adresser i USA och vet ej om de skickar till Europa...
 
Om man vill utnyttja den billiga dollarn men inte har möjlighet att skicka det till en adress i USA då? Vart beställer ni ifrån om ni vill ha det skickat hem till sverige men betala i dollar?
www.sportextreme.com gick det tydligen att beställa ifårn tidigare men de verkar ha slutat med klättergrejer.
 

Liknande trådar


Fjälledarens tips: Så packar du lätt och når längre

Ibland får man ut mer av naturupplevelser när man tar ut svängarna. Fjälledaren Oskar berättar hur han hittar en större frihetskänsla utomhus.