• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Patagonien, Kirgizistan, Peru...

Nästa år tänkte jag ge mig iväg på en resa långt bort som kommer att handla om vandring och upplevelser. Beroende på när det är lämpligt väder så kan det bli resande i feb-mars eller juni-juli.
Någon som är intresserad av att hänga med? Hör av dig så får vi diskutera vidare.

mailadress: nettan.andersson@tjohoo.se

/Nettan
 
himalaya

hej nettan,jag planerar en resa senare i sommar till ladakh,indien. Upplevelse och vandring. Jag har tillgång till kontakter i området som guideroch basläger,dvs en skola.hö
r gärna av dig. mvh karl blom
 
Läget i Kirgisistan

Hej,
Är inte just Kirgisistan lite väl instabilt just för ögonblicket? Men med lite tur kan det stabiliseras snabbt, och då är landet verkligen värt ett besök. Missa inte att rida i bergen och bada i Issyk-Kul.

(/nils)
 
Sydamerika

Hej !

Planerar Sydamerikaresa nov-feb prel.
Prel länder är Ecuador, Peru, Chile och Argentina.

Upplevelser, Vandring, natur, kultur inkl fotografering.

Maila om intressant !

karl.jacobson@swipnet.se

Kalle
 
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
Viktoriasvarld Chile och Argentina med vandring Patagonien Reskompis 1
Tettan Vandra i Patagonien!? Reskompis 2
lill_emma vandra i patagonien Reskompis 3
Polymeras Kirgizistan juni/july 2009? Reskompis 3
Tivedstrollet Kirgizistan Reskompis 3
annacs Peru i sept/okt Reskompis 0

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.