• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Kirgizistan

Hej !
Jag och en kompis vill åka till Kirgizistan och undrar om någon vill följa med.Förhoppningsvis blir det lite vandring där, men annars blir det nog inte så mycket friluftsliv. Vi tänkte åka tåg och vara borta 4-6 månader. Vi vill nämligen åka förbi Kina, Japan och Mongoliet också. Är du intresserad ? Skriv till susanneohanna@yahoo.se
 
Kul!

Whoaaa! Vad coolt! Det är hur fint som helst. Vilken resa... Det är inte utan att man känner sig lite lockad... När ger ni Er av?
 
Re: 2004

Tivedstrollet; sa:
Vi hade tänkt att vi skulle ha tillräckligt med pengar nästa vår. Maj kanske.

Schysst. Vilken väg tar ni Er in i landet? (Flyg Moskva - Bichkek, eller?) Maj är fantastiskt vackert där. Jag har annars varit där i juni och då har det också slutat regna, nästan överallt (fast när jag var där snöade det i stället, lite då och då :) )

Som sagt - kul resa.

Vad vill ni göra där, förresten? Bara "titta runt" eller har ni något/några speciella mål med resan?

MVH

/Kotten
 
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
Polymeras Kirgizistan juni/july 2009? Reskompis 3
Nettan A Patagonien, Kirgizistan, Peru... Reskompis 3

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.