• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Öppen inbjudan till påsktur i Södra Östergötland

Jag och min Utsidan-kamrat Mattias tänker passa på och göra en kortare (fre-sön) vandringstur under påskhelgen med två övernattningar ute. Plats är inte bestämd men vi har pratat om södra Östergötland (runt Kisa) eftersom det är enkelt att ta sig dit och naturen är både vacker och varierad.

Om det är någon annan som är sugen att haka på är ni välkomna att höra av er, turen är öppen för alla som har lust att lära känna lite nya friluftsmänniskor. Nätet i all ära men det är lite roligare att se människorna bakom namnen :).



Hälsningar
Annika
 
Var, när och..?

Har ingen erfarenhet av området då Kolmården är min hemmaplan, men det verkar lockande och intresant.
Vore bra om det blir någon gemensam uppsamlingsplats typ, som är lätt att hitta.
Vore kul med både nya områden och mäniskor, så specifisera nåt här med tid, datum och plats m.m.

Kanske hänger på...
 
Hej Dennis,

så du är bekant med KOlmården? Har du några bra tips om turer man kan göra där? För några år sen (tiden går snabbt!) läste jag en artikel i Utemagasinet om någon tur som verkade jättetrevlig i det området och nu när jag äntligen bor i närheten har jag tänkt ta mig dit.

Om du vill vara uppdaterad angående påskturen kan du gå med i mejllistan som Mattias uppdaterar när nykomlingar kommer till (mattiaswesterberg@hotmail.com). Annars kan jag lägga ut info här när det börjar dra ihop sig.

(Östergötland har förresten fått ett eget forum om du inte har sett det)

Hälsningar
Annika
 

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.