Nollning.

Som Baek en gång sa.
jag har bara bra erfarenheter av dåliga säkringar!
ett tryggande utalande från en man som klättrar hårdare än okokt potatis.

Men Martin är definitivt en stark kille som vågar gå sin fina kilar =)

grattis fredrik! mkt fin led Imulius.
(Tilläggas skall att jag inte ens asade mig upp på topprep)
(pinsamt)

osså va det helgen med klubben ja....
som alla klubbresor hade även denna resan en profil som håll hardmannanivån hög=)
Johan Puky Hammer!
Mannen som sa allt det som ingen annan ville höra, gav 10000000 tips om hur man grillar kyckling och spydde i tältet efter en klar överkonsumering av rödvin.

Själv vill jag tacka johan då han indirekt fick mig att sola min första led!

mkt trevligt att träffa er alla. hoppas att vi kan göra om det senare i sommar!

Hardmanpoints fredrik...jaaa....hmm... jo...det är klart att du ska ha ett poäng!
hade du haft strohromen i ena näven och en rejälv analplugg i den andra medan du gjorde den så hade en gudsförklaring kanske varit på sin plats!

/Blixt
 
Seriöst

Intresset för seriösa linor på forumet är uppenbart. 1000 lästa på denna tråden. Bräcker ju BMW Exclisive med hästpicklängder. Blixt är på semester förresten. I USA. Vad gör han där? Aid & homseövningar bland skallerormar kanske? Hardmannamässigt? Nix! Han är i New York med lamköttet Elin (hon som han bara högst motvilligt lånar ut, ni vet) och FLANERAR. Han får ju för fan nollas om när han kommer hem! Och Elin får ny-nollas (he, he, fixar farbror Jonas! Kanske kan dom
samnollas- blir ju nästan för bra detta, he, he, snörvel, snörvel, pappa ska visa, he, he, snörvel).
 
hmm... pappa blixten ser dig aven pa andra sidan vattnet!
nollas om sager du...haha!
jag hade ont i roven i en vecka sist. men skit i det. en riktig bergskarl borde klara det... inte for att jag skulle vara en sadan. el. sadam...hehe...
nu ska jag aterga till att hooka pa fasaden av hotellet. jag menar man kan juh inte ligga pa latsidan fastan man ar pa semester!

va och bouldrade i central park igar. javligt kasst men det fanns potential att skada sig dar med.

loven. jag kommer hem pa sondag. jag vill se din rosa lumpa pa berget fran mandag till onsdag annars javlar.
over and out, er man i varlden
\Blixt
 
haha hehe...
själv asar man sig iväg och klättrar på sin semester bara för att man ska kunna visa att man har varit igång lite.
men är det någon på denna sidan som har gjort det ?
näää! alla sitter inne och väntar på att de ska bli översvämmade av antingen regn eller andligt rena kroppsvätskor.
Herr Lovén som inte kan prata i telefon medan han ger en fröjdsamt vedevärdig slak gubbk*ksavsugning borde skämmas!
både för att ha inte på flera veckor har asat sin fjädernätta lilla rumpa ut på berget medan jag va borta OCH för att han inte på ett banalt sätt kan underhålla mig på min ack underbara arbetsplats.

Och du snacka om nollning! haha!
Vi kommer att ha kommit in i en ny era i klätterhistorien innan du har kommit upp väggen igen!
folk kommer att slå in bult med laserpistol och ta ett litet piller istället för att dricka strohrom.
och den sexuella biten ska vi inte snacka om... alla kommer att ha svarta gummimasker på sig med en liten snabel där framme =)
"ref. Jonas Fru."

heheh....I morgon ska alla hookplaceringar såpas på dörren heheh...(Mc är som alla vet världens inte galaxens bästa vän med sina hooks och antagligen inte heller universums största fan av bladbult!)

/Blixt
 

Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.