Nollning.

Verkar va dax för innollning av nya gubbs i Skånes Skyhookers. Någon som har några förslag på aktiviteter? (behöver ju inte nödvändigtvis vara av sexuell natur)
Kanske en tidig vårresa till Rågårds?? Kanske en smallwall med portaby, hängmattor från Korgladan och säckhissning på dörren??
 
Stop stop stop jonas! Sakta i backarna! Först måste man vara "Hang arownd" innan man kan väljas in i det exklusiva samfundet. Vidare måste man genomföra vissa inträdesprov för att kvala in, som att t.ex göra alla aidleder på dörren.

Sen innebär det ju givetvis att´man får ta en hel del "snuts-göra" i början. T.ex. coila leriga rep.

Men för all del. Jag ska inte va sån. Visst är vi intresserade av att rekrytera fler medlemmar.
 
Skånes KK har väl altid betraktats som en prospect-förening till Skyhookers?? Blixt och Johan var på dörren i går kväll och aidade i pannlampeljus varvid Johan fångade en rippande hook med höger öga. Hyfsat hardmanmässigt bortsett från att han var nykter.
 
mmm...

Ja det var ingen barnlek!
de fick operera i två timmar på MAS för att få ut den stackars skyhooken. som tur var så va den oskadd.
ögat gick däremot åt helvette...men man sparar juh vad som är viktigast!
å va fan... man har juh två...kan juh bara vara skönt att inte ha någon avståndsbedömning första gången man ska sova i portaledge med er boys! då vet man inte hur ont man kommer att ha nästa morgon =)
Om någon är sugen kommer farbror blixten att finnas på dörren även ikväll.
/Blixt
 
Imponerande friska tag såhär i januarirusket. Det gillas. ´Med tanke på hur många vardagskvällar det finns så kommer väl herr blixt att ha dragit av alla lederna där innan man hunnit blinka!?
 
Men då är det nog dags att jag blir en officiell skyhook. Har hängt rund i hook-kretsar i ettåhalvt år nu och har gjort dörrens samtliga aidturer, och så har jag en egen headmaskin. Plus att jag faktiskt e jävligt tuff. Å så är jag mannen bakom de oändligt popolära Barbra (TM) plåtdaisys.
Dock kommer ju min klätterkariär vara lite vilande fram till sommaren, pga vissa juridiska teknikaliteter!!!!
Men en riktig skyhook aidar väl på sommaren med?!
 
men Pigge!

Hej på er igen boys!
Pigge kan inte du maila din address till mikael.blixt@order.se ?

Frapp: Det kommer nog att dröja lite nu...ska till Canada på Fredag och ha det gött och klättra is =)
Men hela dörren ska vara gjord före sommarens slut...
puss på er!

/Blixt
 
Jo det börjar nog närma sig banne mig Per! Nu när du lägger fram korten på bordet på de viset så förstår man ju att du inte är någon soffklättrare direkt. Och Tång och allt! Inte illa.
Och dessutom är du ju "tuff"
 
Pigge

Meriter?? Dessa duger inte för att neutralisera ens hälften av den vanära du dragit aidsamfundet.
Skita i att aida å åka till sjukan istället!
För en sketen tand! Skämms!! Enda vägen in är efter den fadäsen är nattligt aidande i hällregn och strohromssupande i Rågårdsdal. I november. Utan van.
Låt Ola vara ett föredömme. En fin medlem. Alltid på natten. Alltid i regn. Lite sång efter romen. Who let the dogs out. Fin kille och en äkta hooker. Dessutom är han ganska snygg och har fast stjärt.
Kan du fixa ett hyffsat familjetält som rymmer hela skyhookermaffian nästa gång ska dock detta läggas på plussidan.
 
Jo det är en fin kille den där Ola. Han är alltid först ut och när alla andra redan har ätit så ser man en olas svaga pannlampa komma gåendes genom den regniga novembernatten. Det verkar dessvärrre om att killen drastiskt har gått upp vikt, då han har beställt extra feta rivethängare i 8mm wire!
 

Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.