Köpa Kvikklunsj i sverige?

Är det någon som vet om man kan köpa kvikklunsj i sverige?

Snart får jag flytta till Norge, så avundsjuk på norrmännen som jag är..då kan jag ju samtidigt träna på smörgåspaketen=)

Nyman
 
Jag tycker man snubblar över Kvikklunch (borde det inte heta hurtiglunch på norsk?) titt som tätt på t ex Statoil. Ica Kvantum/Maxi brukar också ha det. Annars tycker jag personligen att kvikklunch och Kitkat bara är bleka kopior på Cloettas Sportlunch!
 
gahne; sa:
Jag tycker man snubblar över Kvikklunch (borde det inte heta hurtiglunch på norsk?) titt som tätt på t ex Statoil. Ica Kvantum/Maxi brukar också ha det. Annars tycker jag personligen att kvikklunch och Kitkat bara är bleka kopior på Cloettas Sportlunch!

Cloettas sportlunch är bara en lyckad kopia av de två andra som funnits betydligt(nja) längre. Dessutom råkar jag oftare ut för att den är felproducerad än vad som är fallet med de andra två. Förvisso har felproduktionen ofta varit mig till gagn då det är kexbôset som hamnat fel, blivit kapat och ersatt av choklad. (hur kan sånt hända tillräckligt ofta för att man skall råka ut för det tre ggr)

//B
 
Alternativ

KitKat är det närmaste Kvikklunsh som jag har stött på i Sverige. Själv tycker jag inte att det är någon större skillnad mellan dem.

Tommy
 

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.