klätterkompisar i Uppsala

Jag skulle vilja börja klättra mer men ingen av mina kompisar klättrar så jag undrar om det finns någon/några klätterintresserade tjejer/killar i Uppsala som klättrar?! Det underlättar ju om man är två eller fler som klättrar tillsammans :)
 
Stallet! The place to be...

Tjena!!

Skulle foresla att sticker till Stallet (Studenthalsans klattervagg) lat saga en mandagkvall, hanger runt lite och ser allmant cool ut. Du traffar garanterat nagon som ar villig att repa upp for lite klattring! Klatterkontakterna frodas i den dar forharskande peace, love and understanding atmosfaren...
 
Klätterkompis

Hej!

Såg ditt inlägg på utsidan ang. någon att klättra med. Kan ju hålla med killen som svarade dig om att Stallet är det ställe du ska testa, där finns också en lista att skriva upp sig på om man saknar någon att klättra med(sitter på anslagstavlan vid första väggen). Ta gärna kontakt med UKK(Uppsala klätter klubb) - du kan ringa mig då jag är med i styrelsen och vi vill gärna få in nya klättrare i klubben, är alltid på vad gäller att hänga hårt också, kolla hemsidan (är för närvarande under uppdatering så den ser lite ful ut, du får ursäkta) http://www.come.to/ukk för vidare information.

Mvh/Olof Eriksson 018-601044 alt. oe@telia.com
 

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.