håller friluftslivet att gå mot ett klass samhälle.

* Talar vi om den tysta bredden eller om den mer teknikorienterade spjutspetsen?

Själv har jag kommit på mig själv på sistone att lägga ner mer pengar än jag tänkt mig just för att kunna hävda för mig själv att tagit steget bort från den tysta bredden, så visst fasen finns det ett grupptryck i det hela. Framför allt nu när allt helst skall vara fjäderlätt men hållbart.

Som tur är har jag inte blivit märkestokig än så jag blandar friskt med bra funktioner kontra pris men vet ju folk som absolut måste ha fjällräven på alla sina kläder exempelvis oavsett om mellanlagret är bättre hos en annan leverantör.
 
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
Kajsa-Warg Stövlar som inte håller ? Allmänt om friluftsliv 26
Anders Hermansson Debatt: Måste vi ta bilen till friluftslivet? Allmänt om friluftsliv 101
fowwe Är friluftslivet i fjällen jämställt? Allmänt om friluftsliv 103
Lost Wanderer Låt oss skapa det moderna friluftslivet! Allmänt om friluftsliv 12
Avslutat Medlemskap 201709 Hur blir friluftslivet på ett militärt övningsområde Allmänt om friluftsliv 20
seobserver Är risktagandet förändrat i friluftslivet? Allmänt om friluftsliv 31
Skogskungen Involvera vänner i friluftslivet! Allmänt om friluftsliv 3
thureb Hur motverka busarns i friluftslivet? Allmänt om friluftsliv 5
såg Hur var friluftslivet förr Allmänt om friluftsliv 40
glenn o.c. Hur viktigt är friluftslivet för er Allmänt om friluftsliv 17
Anders V Jämställdhet i friluftslivet? Allmänt om friluftsliv 110
Granitbitarn Vilken sida ska man gå på? Allmänt om friluftsliv 147
coupas Jag vill ta ett tåg, gå 5-6 kilometer och sedan tälta 1-2 nätter Allmänt om friluftsliv 8
salvion Fråga: Förslag på hur jag gör c.a 50 waypoints i stan att gå efter? Allmänt om friluftsliv 4
akestj Att använda promenader för att gå ner i vikt. Allmänt om friluftsliv 104
saraabeiramar Tillstånd för att gå nära finsk - ryska gränsen Allmänt om friluftsliv 0
Schneeberger Gå iland där någon redan är? Allmänt om friluftsliv 41
waltruz Gå med i frilufsförening som par i 25årsåldern? Allmänt om friluftsliv 5
desireman Fixar man att gå från Nikkalukta till Kebnekaise fjällstation på en dag? Allmänt om friluftsliv 15
hassex Så kan det gå när inte Mamma är med Allmänt om friluftsliv 20

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.