Hej,
Tänkte höra med er om de är jag som är känslig eller är de fel på kängan?
Gick 1,6mil idag, tidigare har jag bara gått mindre så som 1-3km 2ggr.
Haft kängorna i ca 5 dagar.
Först, höger sko är värst.
Det är en kant inne i kängnan som står ut mycket mer än på vänster den åt upp min socka.
Sen på höger så känns det som att sulan inte är centrerad med skon.
Tycker även att det ser ut så.
Sen så är trådarna lös lite kring hela skon, lite på vänster men mest på höger foten.
Sen så har snörhålen tappat färg, inte hela världen om man jämför med problemen ovan iofs.
( ber om ursäkt för fettet som var kvar i ett av hålen )
Sen har vi denna mindre skada, osäker om de är jag eller om de var så, tror inte det har hänt under vandringen idag men inte 100.
Upptäckte allt detta nu idag när jag kom hem och tvättade dom efter vandringen och fettade in dom.
Stormtrivs annars med dom, förutom den vassa kanten då. Men annars är dom super bra.
Känns som att det ev. Blir ett byta på dessa eller vad tror ni?
Skickat från min Nexus 5 via Tapatalk
Tänkte höra med er om de är jag som är känslig eller är de fel på kängan?
Gick 1,6mil idag, tidigare har jag bara gått mindre så som 1-3km 2ggr.
Haft kängorna i ca 5 dagar.
Först, höger sko är värst.
Det är en kant inne i kängnan som står ut mycket mer än på vänster den åt upp min socka.
Sen på höger så känns det som att sulan inte är centrerad med skon.
Tycker även att det ser ut så.
Sen så är trådarna lös lite kring hela skon, lite på vänster men mest på höger foten.
Sen så har snörhålen tappat färg, inte hela världen om man jämför med problemen ovan iofs.
( ber om ursäkt för fettet som var kvar i ett av hålen )
Sen har vi denna mindre skada, osäker om de är jag eller om de var så, tror inte det har hänt under vandringen idag men inte 100.
Upptäckte allt detta nu idag när jag kom hem och tvättade dom efter vandringen och fettade in dom.
Stormtrivs annars med dom, förutom den vassa kanten då. Men annars är dom super bra.
Känns som att det ev. Blir ett byta på dessa eller vad tror ni?
Skickat från min Nexus 5 via Tapatalk