• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Elbrus

Finns det någon som skulle vara intresserad av att åka och bestiga Elbrus med Pilgrim Tours Lite Package, dvs. inte hela expeditionsdelen, utan bara hjälp med pappersarbetet.

Boende hade jag tänkt mig tält och till mat blir det frystorkat (eller likvärdigt). Upplägget motiveras dels med att jag inte riktigt känner mig bekväm med expeditionsupplägg, dels att jag vill försöka hålla ned kostnaderna. Lite Package går på runt/dryga 1000 kr, beroende på hur många vi blir. Sedan tillkommer flygresan + boende och mat på plats.

Ur ett säkerhetsperspektiv, så vore det bra om vi blev 3-4 pers. Jag kan väl nämna att jag har grundläggande kunskaper i ryska (jobbade där ett år i min ungdom), men givetvis behövs den fräschas upp på plats.

Inget är spikat, men de som är intresserade kan ju höra av sig till mig. Den tid som är aktuell för min del är någon gång efter 15 juli.

Mvh /Joel
 
elbrus

Hej,
Har tankar på Elbrus 2010. Vill gärna höra om dina erfarenheter och också om Pilgrim tours och deras tjänster. Lägg gärna in lite bilder av resultatet också. Lycka till!
/Martin
 
Tack för lyckönskningen!

Jag ska absolut skriva någon form av redogörelse. Antingen här på Utsidan eller på min blogg.

Mvh /Joel
 
Liknande trådar

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.