• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Elbrus 2004

Elbrus

Hejsan!
Vi kommer att åka dit den 6/6 - 24/6. All information om bestigningen kan du inom kort hitta på http://www.elbrus.se.

Lycka till med planeringen, hör av dig om du vill ha hjälp med planeringen!


Ha´t gött!



/mr m
 
Lite missvisande

Inlägget ovan är lite missvisande eftersom, deras expedition är full och de vill inte ha med någon mer. Så jag söker fortfarande efter trevligt resesällskap.
 
Re: Lite missvisande

e6henke; sa:
Inlägget ovan är lite missvisande eftersom, deras expedition är full och de vill inte ha med någon mer. Så jag söker fortfarande efter trevligt resesällskap.

Japps..... Vi har fyllt vår kvot för hur många vi ska vara denna gång. Tanken med mitt inlägg var inte att skaffa fler medresenärer utan att bistå med information som jag skälv samlat ihop, allt för att underlätta för andra som vill dra iväg till regionen.

Har fått lite fler förfrågningar från människor som jag gärna förmedlar till dig och alla andra som vill dra iväg. Hör av dig omdetta kan vara intressant!


Ha´t gött!
 
Ang. Elbrus

Hej där...
Jag åker själv dit 28 Juni i sommar och har fått en del förfrågningar från folk som vill "haka på". Vi är tre stycken och har valt att inte ta in några fler i vår "expedition" pg.a säkerhetsfrågor, utrustning osv. MEN jag har adresser till åtminstone två personer som vill göra en bestigning i sommar. Tyvärr har jag raderat en hel hög mail =( Maila mej så kan få du mailadresserna till personerna i fråga. Båda finns i Dalarna.
Sen är det ju bara att jaga vidare. Det finns absolut fler som vill göra drömmen om Elbrus till verklighet!!
Lycka till!
// Jennie
 
Kul att dra dit med nån...

Det är inte säkerheten på berget som jag oroar mig över... utan på vägen dit och hem. Utrustningen har jag. Som sagt det är inte folk som gör reklam för sina egna utflykter jag letar efter, utan folk att resa med.
 
jag vill följa

japp. jag är klar eller det vill säga . Jag har bestämt mig för att upp ska jag. Sänn har jag kollat lite runt utrustningslistor, hur man tar sig, övernattningar osv osv. men inget seriöst än. behöver kompisar som gäran vill fölga.

Är oxå interesserad av att göra en vinterbestigning eller såpass att man kan åka skidor ned

nuväl hör gärna av dig

/C
 

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.