Bloggar

Börja blogga!
Sida: Första Föreg. 1 ...
Helgen tillbringades borta i Blekinge skärgård. Jag & Pia lånade en Skim Dex och en Necky Chatham och paddlade lite korta rundor. Årets tältnätter ...
Kajaknördar
Jag tycker ju att det är roligt att skriva, så varför gör jag det inte oftare? Nu ska det bli ändring. Jag tänker fortsätta att skriva artiklar på Utsidan om mitt vandrande, men det kan vara roligt ... 2 kommentarer
Majjens blogg
Ovanstående bild är från Ona mosse på Kullaberg. Kossorna hukar i buskarna. Strax innan hade Ditte stukat foten och strax efter började de verkliga ... 2 kommentarer
vandringar
Dal som dal,helgens tur blev en annan och kortare än den först tänkta till Teusadalen. Ringde min mamma i Kvikkjokk,fint väder,de hade minsann inte haft regn alls på flera dar,så då for jag dit,tog ... 1 kommentar
britts blogg
Den Den senaste månaden har vi vandrat på Bjärehalvön, med Mölle som utgångspunkt. Karin Hoffmans utmärkta guide Rundvandringar längs Skånes kust har ...
vandringar
Sida: Första Föreg. 1 ...

BloggarkivetUtökad sökning

2308 visningar (4v)
1742 visningar (4v)
1563 visningar (4v)

Fjälledarens tips: Så packar du lätt och når längre

Ibland får man ut mer av naturupplevelser när man tar ut svängarna. Fjälledaren Oskar berättar hur han hittar en större frihetskänsla utomhus.