Bloggar

Börja blogga!
Sök i arkivet

Sida: Första Föreg. 1 ... 898 899 900 901 902 903 904 905 906 Nästa Sista
Äntligen en dag med solsken! När hände det sist? Förra måndan och tisdan, då svettades jag ombord på bussar och tåg på väg hem från fjällvandringen. Då sken solen. Nu skiner den igen då kan jag inte ...
Fjällfunderingar...
Över Sareks narionalpark får man inte flyga. Men om man flyger rätt högt är det tillåtet... Över Padjelanta nationalpark får man gärna flyga, landa också! Det verkar vara rätt många som tar sej till ... 5 kommentarer
Att närma sig fjällen med båt var mer än en resa,det var något av en ritual.Man färdades långsamt fick tid att tänka när fjällen dök upp som hägringar vid horisontenUr Okända fjäll av Tore ...
Alla andra bloggar ju... Då kan väl jag också! Får se vart det tar vägen! Nyss hemkomen från två veckors vandring i Padjelanta och fortfarande semester kvar, kanske jag hinner komma igång lite. Tänk ... 1 kommentar
Fjällfunderingar...
I måndags slog jag till på en kajak! En Point 65 XP. En otrolig lycka infann sig att äntligen sjäv få ha en, att kunna åka ut och paddla efter jobbet. Skärgårdslycka. Frihet. Men.Den fick stanna kvar ... 1 kommentar