Virus

Jag får virus från någon i klubben eller någon som varit i kontakt med mig som bor på delphi
Plockat från mailhuvudet
"cie00mpa (h55r308-2.delphi.afb.lu.se [130.235.188.43])"

Rensa din dator med ett antivirus prog. tex panda antivirus....

grrr
 
så ska det låta! =)

HAHAAAA! Lite elektroniska könsjukdomar har väl ingen dött av!
Bara treligt att se att det finns folk som myser rundor på en massa mindre politiskt korrekta sidor för att vidga sina perversa vyer för de genetala aktiviteterna och på så sätt skaffar sig mysiga sjukdomar som tex virus!
Hoppas att det överförs till andra mera jordnära aktiviteter som klätterresor och mysiga dagar på berget...
Om man inte har ett virusprogram så funkar det även med att öppna hårddisken och tvätta med såpa!
eller alternativt att borsta den noggrant med en stålborste.

/Blixt
 
personen som har den infekterade datorn behöver inte göra något för min skull. LDC har blockat dess nät access.... :)

Men nu är det någon teliafajant som bombar mig med virus.... suck
 
Jo man kan ju tänka sig vilka sidor som mr blixt surfar runt på....om man ens våga tänka tanken.
 
Ännu en som kommer att stoppas...

Någon som mailat klubben sprider virus igen.
Sitter du på nedastående IP kommer du snart bli spärrad av LDC så skaffa antivirusprogram NU (AVG antivirus, gratis från http://www.grisoft.com)

-> k15j24.kam.afb.lu.se [130.235.58.71]
 
lågt att skriva så fredrik. nu blir jag lite ledsen.
min mossa va faktiskt inte med på ens hälften av sidorna!
/Blixt
 

Fjälledarens tips: Så packar du lätt och når längre

Ibland får man ut mer av naturupplevelser när man tar ut svängarna. Fjälledaren Oskar berättar hur han hittar en större frihetskänsla utomhus.