Vinterjacka i Göteborg

ja, då var det dags för ett inköp av en vinterjacka. boende i göteborg krävs det vissa saker av jackan:

den skall tåla regn, fukt, vind, slask, slask, slask och slask och vind.

Inga extrema kylor direkt, men en kall fuktig vind som isar i kroppen.

Märke?
Affär?
Priser?

Ps,
cyklar mkt, vore bra om det gick att kombinera med en lite längre jacka.
ds.
 
Jag tänker inte tala om VILKEN jacka du skall köpa men du kommer att få ett tips om var du kan handla.. Om du åker till Borås och tar dig till Knalleland så har dom ett Naturkompani där som bara säljer utgående modeller av TNF, Tierra och Fjällräven till RIKTIGT bra priser.. Jag lovar att det e värt att åka dit!!

(ingen outlet-skit)
 
Fjällsport

Gå in till de goa gõbbarna på Fjällsport.
Där hittar då vad du söker till ett bra pris.
Det är ofta man kan göra fynd på deras reabord.
Visst är det härligt med "vinter" i Gbg
Mvh Thorleif
 
Fjällsport bäst i Götet

Håller med ovanstående!
Knalla in på Fjällsport o låt dom hjälpa dig. Det brukar inte bli fel. Till skillnad mot dom flesta butikers personal så vet Fjällsports personal vad dom snackar om. Plus att dom har dom bästa grejjerna i stan.
Lycka till!
 
FJS90/91; sa:
Om du åker till Borås och tar dig till Knalleland så har dom ett Naturkompani där som bara säljer utgående modeller av TNF, Tierra och Fjällräven till RIKTIGT bra priser.

Hej!
Knalleland? Hur hittar man dit?
Jag sökte på naturkompaniet på gula sidorna och hittade två affärer:
Naturkompaniet
Albanoliden 3-5, 506 30 BORÅS

Naturkompaniet
Bergslenag. 11, 506 30 BORÅS

Är det någon utav dessa? Vi kör från gbg, ligger detta stället i centrum?

Mvh/
p
 
Kör av mot centrum i Borås och följ ALLA skyltarna mot Knalleland, sedan så e det från centrum sett den "högra" delen av knalleland.. En massa affärer!!
 

Liknande trådar


Fjälledarens tips: Så packar du lätt och når längre

Ibland får man ut mer av naturupplevelser när man tar ut svängarna. Fjälledaren Oskar berättar hur han hittar en större frihetskänsla utomhus.