Mellan den 15-17/4 så pågår Vildmark & Äventyrsmässan i Stockholm/Älvsjö, något som kanske många medlemmar, liksom jag själv tänkt att gå på.
Jag tycker dock att det är sorgligt att Utsidans klubbmedlemmar, alltså vi som betalar medlemsavgift inte kan få samma rabatt som massor av andra medlemsskap ger. Faktum är att Utsidans klubbmedlemmar inte har någon rabatt alls även att Utsidan.se är en samarbetspartners till mässan.
För er som är intresserade så listas nedanför entrépriser för allmänheten och sedan de medlemsskap som ger rabatt. Det är ju tur att man är med i STF också!
Entrépriser
Vuxen 120 kronor/person
Barn 7-14 år 60 kronor/person
Barn 0-6 år Fri entré
Familjebiljett (2 vuxna+2 barn 7-14 år) 260 kronor
Rabatter 30:-/vuxen OBS max 2 vuxna
Jägareförbundet
Friluftsfrämjandet
Tidningen FOTO
DN kortet
Sveriges Ornitologiska Förening
Intersport Sverige
Medmeda
Utemagasinet med talongen
GÅ 2 betala för 1 STF
Jag tycker dock att det är sorgligt att Utsidans klubbmedlemmar, alltså vi som betalar medlemsavgift inte kan få samma rabatt som massor av andra medlemsskap ger. Faktum är att Utsidans klubbmedlemmar inte har någon rabatt alls även att Utsidan.se är en samarbetspartners till mässan.
För er som är intresserade så listas nedanför entrépriser för allmänheten och sedan de medlemsskap som ger rabatt. Det är ju tur att man är med i STF också!
Entrépriser
Vuxen 120 kronor/person
Barn 7-14 år 60 kronor/person
Barn 0-6 år Fri entré
Familjebiljett (2 vuxna+2 barn 7-14 år) 260 kronor
Rabatter 30:-/vuxen OBS max 2 vuxna
Jägareförbundet
Friluftsfrämjandet
Tidningen FOTO
DN kortet
Sveriges Ornitologiska Förening
Intersport Sverige