Vildmarkleden? (gbg)

Vildmarksleden? (gbg)

Hej,

Jag undrar om någon är sugen på att gå vildmarkleden. Mellan hindås och göteborg. Det hade varit gött o gå med ett gäng människor. Hör av er! :)
 
Senast ändrad:
Jag kan tänka mig att följa med en helg.
När tänkte du vandringen?
Blir det en övernattning?
Jag har med mig hund om det inte är något problem.
 
Jag är på! Jobbar dock två helger av 6! Å andra sidan är jag ledig fre-sön var tredje helg...
Nu i påsk är det så, så det är bara att räkna 6 veckor framåt, så är det tredagars igen!
 
Vildmarksleden med en möjlig fortsättning in på Knalleleden hade jag tänkt som min nästa lilla utflykt... Om det passar med tiden så kanske man hakar på.

Jag är på! Jobbar dock två helger av 6! Å andra sidan är jag ledig fre-sön var tredje helg...
Nu i påsk är det så, så det är bara att räkna 6 veckor framåt, så är det tredagars igen!

Ha! Det där låter som ett spårvagnsförarschema...
 
Vildmarksleden med en möjlig fortsättning in på Knalleleden hade jag tänkt som min nästa lilla utflykt... Om det passar med tiden så kanske man hakar på.



Ha! Det där låter som ett spårvagnsförarschema...

Nästan rätt! Bussförare! Nu är jag nyss hemkommen efter tre dagar på Bohusleden!
Kanske dags för vildmarksleden nu?
 
Råd

Låt mig råda er att inte försöka ta en genväg söder om lilla härskogssjön utan följa den markerade leden. Jag och en kompis höll på att gå under i ett träsk där.
 

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.