• Om "Fritt Forum"
    Det här forumet är för diskussioner som ligger helt utanför Utsidans intresseinriktning. Huvudsyftet är att moderatorer skall kunna flytta hit trådar som startats i andra forum, men som har bedömts inte passa in där men ändå har en intressant diskussion igång. Men det är också möjligt att starta nya diskussioner här, så länge de inte bryter mot forumets regler.

    OBS!
    Diskussioner och inlägg i det här forumet visas inte på Utsidans förstasida eller på Vad är nytt-sidan, så är du intresserad av diskussioner som ligger utanför Utsidans inriktning bör du själv bevaka forumet (mha Bevaka-knappen.

vårt res forum!

Bra initiativ.

Med risk för att bli betraktad som messerschmidt tycker jag att ni ska korrigera stavningen och ta bort en del särskrivningar - allt för att öka trovärdigheten på sidan.

Ändra följande särskrivningar:
idé låda ska vara idélåda
res tips ska vara restips
rese arangörer ska vara researrangörer (obs stavn)
bo platser ska vara boplatser

Ändra följande stavning:
Under Restips står tippsa - ska vara tipsa.
Medlemar (prenterar sig) ska vara Medlemmar.

Hoppas att ni inte tar illa upp. Lycka till med sidan.

Håkan Messerschmidt
 
tjena "Messerschmidt"

Nej inte tar jag illa upp! jag har nog tänkt ändra de fel om själv viste om.

Tycker du det är bra nu?

så bra att en tycker det är ett bra initiativ. du är nog den första. tyvärr.... vi måste hoppas att det berodde på stavningen....

tack!
 

Fjälledarens tips: Så packar du lätt och når längre

Ibland får man ut mer av naturupplevelser när man tar ut svängarna. Fjälledaren Oskar berättar hur han hittar en större frihetskänsla utomhus.